J.Hansma

Fantastisch bedrijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Site kan iets gemakkelijker gemaakt worden.
Als je elektra buis zoekt dan vindt je die via de elektra hulpstukken.
Verder...
Fantastisch bedrijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Site kan iets gemakkelijker gemaakt worden.
Als je elektra buis zoekt dan vindt je die via de elektra hulpstukken.
Verder alles super.

Overleggen met je voor een vervangend product als het niet voorradig is of bestellen een week duurt.

De web shop site. Klanten vragen hoe die hiermee omgaan en als ze alles kunnen vinden.

Reactie Minco Bouwmaterialen:

Hartelijk dank voor je opbouwende feedback! Op dit moment wordt er gewerkt aan een nieuwe website waarbij de navigatie beter moet werken. Zodra de nieuwe site 'live' is zijn we weer erg benieuwd... Hartelijk dank voor je opbouwende feedback! Op dit moment wordt er gewerkt aan een nieuwe website waarbij de navigatie beter moet werken. Zodra de nieuwe site 'live' is zijn we weer erg benieuwd naar jouw feedback!
Vriendelijke groet, Minco Bouwmaterialen

Igor

Positief

Duidelijke website, thuis rustig uitzoeken en volgende dag ophalen.

Zou niet weten.

Rinze Fokkema

Prima. Klantvriendelijk

Factuur meteen via de mail. Bestelling wordt meteen doorgegeven en verwerkt door de jongens op de heftruck

Een verbeterpunt zou zijn dat je feedback ontvanngt over de afleverdatum en tijd. Nu ga je ervan uit dat de bestelling arriveert op de datum die je hebt aangegeven maar dit kan dus door drukte later... Een verbeterpunt zou zijn dat je feedback ontvanngt over de afleverdatum en tijd. Nu ga je ervan uit dat de bestelling arriveert op de datum die je hebt aangegeven maar dit kan dus door drukte later plaatsvinden

Tim

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering

Vriendelijk

Mark van Dijk-Kitsz

Heel fijne communicatie, er wordt snel en accuraat gereageerd op vragen en de behulpzaamheid in de winkel is uitstekend

Communicatie, assortiment en klantgerichtheid

Ik kan soms een product niet goed vinden maar dat zal meer aan mijn gebrek aan benamingskennis liggen

FJ Draaisma

Snel,duidelijk, goed verpakt, goede producten Hapax vulplaatjes, ben er content mee

Van der Kroef

Bestellen via website verliep probleemloos.

- tijdig een mailtje dat de bezorger er bijna aankomt
- ik had een verzoek in het opmerkingenveld geplaatst om na een bepaals tijdstip te bezorgen, deze is zonder problemen opgevolgd
-...
- tijdig een mailtje dat de bezorger er bijna aankomt
- mooi hout

N.v.t.

Klaas jongboom

Prima zaak en echt niet duur

Vriendelijke medewerker s bediening prima

Niks ga zo door

Jelle Kooi

Rioolbuizen en metselmortel snel en voor een redelijke prijs geleverd

Redelijk bezorgtarief